tisdag 29 juli 2008

Bloggat sista DT-LOn idag

Efter en tids fundering bestämde jag mig för att säga upp mig som DT hos Papp och Scrap. Det var jätteroligt i början, men efter ett tag började jag se mina uppdrag som måsten, i stället för roliga utmaningar. Så tillslut tog jag mitt beslut.

Idag försökte jag lägga in mina sista LOs i min egen blogg, men de vägrade hamna rätt :-D Så därför länkar jag till P&S blogg för de som vill kika in där:

http://pappochscrap.blogg.se/category/dt-lisa.html

Sedan vet jag att jag har varit kass på att uppdatera bloggen nu i sommar, men det kommer snart lite LOs och kort. Jag ska bara få tummen ur och fota :-D

1 kommentar:

SasSa sa...

Trist att du slutar men jag förstår dig. Det ska ju vara roligt som du skriver.
Ta och njut en stund av att bara skapa åt dig själv. Så kanske nått nytt dyker upp.
Nu ska jag kila iväg o kika på din lo. Hoppas du mår väl och har det gött i sommarvärmen;-).
Kram SasSa